FAQs

Verzend Informatie

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Onze bestelling worden verzonden met PostNL. Zodra je bestelling is ingepakt ontvang je een email met daarin meer informatie over de levering van je bestelling.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen op werkdagen voor 15.00 uur worden dezelfde werkdag verzonden. De bestelling zal dan de volgende dag geleverd worden (bestellingen worden niet op Zondag geleverd). Voor enkele producten zijn er aangepaste levertijden. Bij ieder product in onze webshop wordt bij de productinformatie de actuele levertijd vermeld.

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra je bestelling is ingepakt ontvang je van ons e-mail met track & trace gegevens. Je kunt via onze volg je bestelling pagina kijken waar je bestelling is en wanneer deze wordt bezorgt.

Wanneer betaal ik verzendkosten?

Voor bestellingen onder de €50,- rekenen wij €4,95 verzendkosten. Alle bestellingen boven de €50,- worden door ons gratis verzonden.

Bestelling betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Zodra je op de afrekenpagina je gegevens hebt ingevuld en akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden, word je doorverwezen naar de betaalpagina. Daarop vind je alle beschikbare betaalmethodes. We bieden de volgende betaalmethodes; Ideal, Creditcard, Apple Pay en ING Home Pay.

Kan ik mijn bestelling ook achteraf betalen?

Nee, dat kan (nog) niet.

Is het mogelijk een factuur zonder BTW te ontvangen?

Ja, dat kan. Neem dan voordat je gaat bestellen even contact op met info@glazenstore.nl

Bestellen & Retourneren

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Uiteraard heb je geen account nodig om te bestellen in onze webshop. Een van de voordelen van een account is dat je je vorige bestellingen kunt terugvinden én dat je de status van je huidige bestelling kunt bekijken. Het aanmaken van een account gaat gemakkelijk en deze kan je aanmaken tijdens het afrekenen.

Wat kan ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?

We doen natuurlijk altijd ons uiterste best om jouw bestelling volledig en juist te leveren. Mocht er toch iets niet in orde zijn, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. We helpen je graag.

Hoe kan ik iets bestellen bij glazenstore.nl?

Wat leuk dat je een bestelling wilt plaatsen! Uiteraard willen wij het je zo gemakkelijk mogelijk maken, daarom kan jij Dat kan in 3 eenvoudige stappen bestellen:

  • Plaats het gewenste artikel(en) in het winkelmandje
  • Ga verder naar bestellen en voer jouw gegevens is. Vergeet niet om dit goed te controleren.
  • Rond je bestelling af door te betalen. Dat kan met een creditcard, Ideal of Apple Pay.
  • Zodra je bestelling is afgerond ontvang je van ons een bevestiging van je bestelling. Hierin vind je meer informatie over de levering van je bestelling.
Hoe retourneer ik een item?

Is het product toch niet helemaal wat je van had verwacht? Dan kun je het product aan ons retourneren. Je kunt het pakket versturen naar naar ons magazijn:

Glazenstore.nl
T.a.v. Retouren
Rembrandtlaan 88
9403CD Assen

Let op, voeg altijd de pakbon bij je retourzending en bewaar het trackingnummer goed.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Het ruilen van je bestelling voor een ander producten kan niet. Je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug na retourneren?

Nadat wij een retourzending hebben ontvangen zal deze binnen 2 werkdagen worden verwerkt en gecrediteerd. Afhankelijk van je bank staat het geld dan binnen 1 werldag op je rekening.

Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?

Zodra we jouw retourzending hebben ontvangen krijg je van ons een e-mail. We verwerken jouw retourzending binnen 2 werkdagen. Let op, bewaar je trackingnummer goed en voeg je pakbon toe aan de retourzending.